سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/3/17
5:49 عصر

دوره کات دکادورابولین ، وینسترول

بدست علیرضا در دسته

دوره کات دکادورابولین ، وینسترول

دوره کات دکادورابولین ، وینسترول ( استانازول ) و مسترون

140 تا قرص مسترون
10mL دکادورابولین 200 میلی گرمی
100 قرص 10 میلی گرمی استانازول

هفته ------------دکادورابولین ----------------استانازول---------------مسترون
1--------------200 میلی گرم----------------------------------------------------------
2--------------200 میلی گرم---------------------------------------50 میلی گرم /روز
3--------------200 میلی گرم---------------------------------------50 میلی گرم /روز
4--------------200 میلی گرم---------------------------------------50 میلی گرم /روز
5--------------200 میلی گرم----------20 میلی گرم /روز --------50 میلی گرم /روز
6--------------200 میلی گرم----------20 میلی گرم /روز --------50 میلی گرم /روز
7--------------200 میلی گرم----------20 میلی گرم /روز --------50 میلی گرم /روز
8--------------200 میلی گرم----------20 میلی گرم /روز --------50 میلی گرم /روز
9--------------200 میلی گرم----------20 میلی گرم /روز --------50 میلی گرم /روز
10------------200 میلی گرم----------20 میلی گرم /روز ---------50 میلی گرم /روز
11---------------------------------------20 میلی گرم /روز --------50 میلی گرم /روز

89/3/17
5:46 عصر

روشهای کوچک کردن شکم

بدست علیرضا در دسته

 

روشهای کوچک کردن شکم

 


همه ما دوست داریم شکمی صاف و کوچک داشته باشیم، شاید به همین دلیل هر سال هزینه های هنگفتی صرف تحقیقات در زمینه یافتن روش های جدید برای از بین بردن چربی های اطراف شکم می شود.

در حال حاضر بیش از ??? مدل دستگاه مختلف برای کوچک کردن شکم وجود دارد، دستگاههای غلطکی، ضربه زننده، لرزاننده و … . شعارهای تبلیغاتی تمام این دستگاهها ادعا می کنند که با استفاده از آنها می توانید شکم خود را کوچک کرده و به سایز مطلوب برسانید.
اگر فکر می کنید استفاده از این دستگاه ها به تنهایی برای کوچک کردن سایز اندام های مختلف بدن کافی است، سخت در اشتباهید. این قبیل وسایل تنها کمک ناچیزی برای رسیدن به هدف مورد نظر شما هستند. به منظور کوچک شدن شکم، لایه های چربی موجود در اطراف شکم باید از بین برود و از آنجا که این دستگا ههای ابتکاری قادر به انجام این کار نیستند، استفاده از آنها به تنهایی کافی نیست.

داشتن اطلاعات اولیه در مورد طرز کار عضلات اطراف شکم و این که چگونه بدن شما چربی را می سوزاند، قدم اول برای موفقیت در صاف کردن شکم و باریک کردن سایز دور کمرتان است.
به طور کلی عضله یا ماهیچه را می توان بافتی دانست که در هنگام حرکت منقبض می شود. همانطور که عضله هیچگاه به چربی تبدیل نمی شود، چربی نیز هیچگاه به عضله تبدیل نخواهد شد. اما اضافه وزن و چربی زیادی باعث کم شدن حجم عضله های شما و گاهی از بین رفتن تدریجی آنها می شود. در اکثر افرادی که پا به سن می گذارند این اتفاق ناخودآگاه می افتد.
بنابراین اگر هدف شما داشتن اندامی متناسب و شکمی صاف است، اولین قدم از بین بردن لایه های چربی موجود روی عضله های شکمتان است. در واقع به طور طبیعی شکم همه افراد صاف است اما در مواردی که با چربی اضافی پوشیده شده، به نظر بزرگ می رسد.

ادامه مطلب...

89/3/17
5:35 عصر

دوره نمونه استروئید حجم خشک

بدست علیرضا در دسته

دوره نمونه استروئید حجم خشک


دوره نمونه استروئید حجم خشک
مسترون 100 به شکل خوراکی
متاندیون 10 به شکل خوراکی
مکمل غذایی
بادی فول یا همان فول گینر
کراتین
آرژنین
گلوتامین
مولتی ویتامین مینرال

 

 

ادامه مطلب...

89/3/17
5:32 عصر

دوره افزایش حجم با حداقل چربی و حداکثر حجم عضلانی

بدست علیرضا در دسته

بسم الله الرحمن الرحیم

دوره افزایش حجم با حداقل چربی و حداکثر حجم عضلانی
مناسب برای افرادی که به سختی وزن می‌گیرند و یا بیشتر وزنی که می‌گیرند حاصل از تجمع آب و چربی است

ادامه مطلب...

89/3/17
5:27 عصر

دوره کات سیتومل

بدست علیرضا در دسته دوره

دوره کات سیتومل

این دارو جزو استروئیدهای آنابولیک نبوده و در اصل یکی از هورمونهای غده تیروئید است که به شکل دارو ساخته شده و به یازار عرضه گردیده است. «T3» که ماده موثر و اصلی این دارو است، با تشدید متابولیسم و با تبدیل کردن قندها، چربی ها و حتی پروتئین ها به انرژی، فرد را در رسیدن به لاغری و تناسب اندام مطلوب و همچنین در رسیدن به خشکی و سفتی عضلات یاری می کند.
این دارو را می توان یکی از اعضا و اجزای اصلی رژیم ها و دوره های لاغری و یا دوره های کات دانست. مصرف این دارو به همراه «پارابولان»، «وینسترول»، «اکساندرولون»، «ماسترون»، «کلن بوترول» و «پروویرون» توصیه شده است. ترکیب «کلن بوترول» و «سیتومل» شاید بهترین ترکیب و دوره غیر استروئیدی برای رسیدن به لاغری واقعی و برای کات کردن مناسب بدن باشد. مصرف این دارو حتی در بین زنان نیز بسیار شایع شده است. کسانی که برای رسیدن به کات و یا لاغری از این دارو استفاده می کنند، مصرف آن را با نصف قرص در روز شروع کرده و به تدریج دز مصرف را به حد توصیه شده می رسانند. طول دوره مصرف این دارو بین 4 تا 6 هفته توصیه شده است که پس از 4 الی 6 هفته استراحت می توان در صورت لزوم، دوره را تکرار کرد.
این فرآورده معمولا به صورت قرصهای 25 میکرو گرمی و در بسته های 100 تایی تهیه و عرضه می شود. این دارو در دزهای مختلف، از 5 میکروگرم تا 100 میکروگرم در بازار موجود است. این دارو را می توان نوع سنتتیک و صناعی هورمون تیروئید (T-3) دانست که به صورت و فرم دارو تهیه و عرضه می شود. دو نوع مشخص از هورمونهای سنتتیک غده تیروئید ساخته می شوند که امروزه به نامهای (T-3) و (T-4) معروف شده اند.
هورمونهای سنتتیک غده تیروئید با افزایش در خور توجه متابولیسم پایه بدن آدمی، میزان نیاز بدن به انرژی را بیشتر کرده و متابولیسم قندها، چربی ها و پروتئین ها را تشدید نموده و به کات شدن بدن و سوخته شدن چربی های مزاحم ختم می شود. ورزشکاران رشته های قدرتی و پرورش اندام کاران، این دارو را به چند دلیل دوست دارند. هیچ داروی دیگری را نمی توان سراغ گرفت که همانند این دارو به تشدید فرایند چربی سوزی در بدن آدمی منجر شده و فرد را به معنی واقعی کلمه در آب کردن چربی های زاید که گاه از عهده فرد خارج می گردد، بتواند یاری کند. با سوخته شدن چربی های زاید بدن، علاوه بر اینکه میزان انرژی موجود در بدن افزایش می یابد، کات عضلانی مناسب نیز حاصل می شود که این مسئله برای ورزشکاران رشته پرورش اندام بسیار مطلوب و دوست داشتنی است.
مصرف ترکیبی این دارو با «کلن بوترول» تاثیرات افسانه ای و غیر قابل باوری بر روند چربی سوزی داشته و آرزوی لاغری افراد چاق و رویای کات شدن بدنسازان تیپ هرکول را به تحقق می رساند. این دارو همچنین موجب تشدید آثار عضله سازی استروئیدها شده و سنتز پروتئین در عضلات را سرعت می بخشد.
در مصرف این دارو حتما باید به این نکته مهم توجه داشت که مصرف آن را ابتدا باید با دزهای سبک مثل 25 میکرو گرم در روز شروع کرده و پس از هر 5 یا 6 روز مصرف، یک دز 25 میکروگرمی دیگر به دز اولیه افزود تا میزان مصرف را به میزان مجاز توصیه شده رساند.
مصرف این دارو باید با احتیاطات لازم همراه باشد. پس از یک دوره مصرف این دارو، مصرف آن را به مدت 6 الی 8 هفته قطع کرده و در صورت نیاز، دوره را تکرار کنید.
این دارو معمولا به صورت قرصهای 25 میکرو گرمی و در بسته های 100 تایی تهیه و به بازار عرضه می شود. دز متوسط مصرف این دارو در حدود 25 الی 100 میکروگرم در روز است اما ورزشکاران و حتی کسانی که قصد خلاصی از شر چربی های مزاحم را دارند، از دزهای 50 الی 250 میکروگرم در روز نیز بهره می برند.